Podľa čoho sú triedené výsledky na mape pozemkov?

Pri vstupe na stránku mapy sú pozemky triedené podľa zloženého výpočtu zahŕňajúceho aktuálnu popularitu pozemku (počet rezervácií v posledných týždňoch), hodnotenie pozemku, vek pozemku, počet voľných miest v nasledujúcom mesiaci, režim spolupráce a súčasne aj prvku náhody, aby aj zatiaľ menej známe pozemky mali šancu dostať sa do hľadáčika záujemcov. Triedenie je možné následne zmeniť na jednu z týchto možností:

Podľa ceny
V prípade, že vyberiete počet osôb a formu prenocovania, máte možnosť si zotriediť pozemky od najlacnejších

Podľa hodnotenia
Radenie podľa hodnotenia od skutočných návštevníkov. Zahŕňa aj faktor počtu hodnotení, teda vyššie môže byť aj pozemok s mierne horším hodnotením, ak má viac hodnotení a hodnota je teda viac vypovedajúca

Od najnovších
Radenie podľa okamihu zaregistrovania pozemku (nie skutočného spustenia pozemku s ponukou záujemcom)

Teraz frčí
Pozemky, ktoré majú najviac rezervácií za posledné dva týždne

Označenie srdiečkom
Radenie podľa počtu, koľkokrát si jednotlivé pozemky registrovaní používatelia zaradili medzi obľúbené
Cookies. Vy viete, čo máte robiť, aby vám táto lišta neprekážala.
Tieto webové stránky využívajú súbory cookies. Váš súhlas s využívaním všetkých súborov cookies potvrďte tlačidlom "Súhlasím". Ak chcete upraviť nastavenia, kliknite na tlačidlo "Uložiť nastavenia". Viac informácií o využívaní súborov cookies nájdete tu.
Bezkempu využíva 4 druhy kategórií cookies:
1. Technické cookies
Technické cookies na zabezpečenie fungovania webu. Bez nich to jednoducho nejde. Bez nich si neurobíte rezerváciu a teda nikam neutečiete.
2. Analytické cookies
Analytické cookies nám pomáhajú zbierať anonymné informácie o návštevnosti a interakcii s obsahom na webových stránkach, aby sme mohli zlepšovať používateľské prostredie.
3. Personalizované cookies
Personalizované cookies umožňujú webovým stránkam zapamätať si vaše preferencie a poskytovať vám relevantný obsah a ponuky.
4. Reklamné cookies
Reklamné cookies slúžia na sledovanie vašich online aktivít a prispôsobovanie reklám tak, aby boli relevantné a zaujímavé pre vás.